Jest to chyba jeden z najprostszych sposobów zdobywania platyn w Guild Wars.
Wychodzimy z zatoki seitung w factions z takimi bulidami:
Dla elementalisty: OgBDksOMPuilYqDWkK4hlCaB lub OgNDkMz9MZDXRqbJmK4hfVaB Dla wojownika: OQgjExVTITWMEMRTbF0k8FDWqiA Dla mnicha: OwET8UKXRqeYl4uKXsvYHcugmEA
Sposób użycia pozostawiam do rozgryzienia, żeby nie było zbyt prosto. Pamiętajcie jednak, ze aury utrzymujemy cały czas.
Omijamy wszystko oprócz grup sensali, które bierzemy po jednej lub, jeśli bulid pozwoli więcej:
Robimy pętle jak w załączonej mapie, podczas biegu zbieramy: - pióra, - pierzaste trofea, - kolorowe części pancerzy (czasem z runy można wyciągnąć kilka k, a często wypadają takie rodzynki jak Łaska Bogów+1, Zapas Energii+1, Wydzieranie dusz+1, czy też symbole i runy po kilkaset g) Wszystko to jest „OBOWIĄZKOWE” do zabierania -pozostałe rzeczy wg uznania i na ile pozwoli nam na to miejsce w plecaku (jak coś to wyrzucajcie rzeczy jak nie ma miejsca – aby wziąć kolorowy element pancerza!!!) - jeśli brakuje energii postójmy przed następną grupką pierzaków.
Poniżej spis run, które warto wyciągać z kolorowych pancerzy:
wojownik: symbol kam. pięści, symbol straż, runę taktyka +1, runę siły +1 (WARTOŚC około 1K), runę biegł. w mieczach +1, runę biegł. w toporach +1.
łowca: runę um. strzeleckich runę specjaliz +1
mnich: runę łaski bogów (wartośc ponad 1 K) , runę mag. uzdrawiania +3 i wogóle mag. +3
necro: symb. okrwawienia, runę wydzierania duszy +1, runę m. śmierci +3,
mesmer (nie lubię mesmerów ): runę szybk. rzucania czarów
elementalista: runę zapas energi +1 runę magii ognia +1 i +3
zabójca: symbol sabotaż symbol nocnego trop. runę traf. krytyczn +1 runę biegł.w sztyletach
rytualicta: runę mocy przywoł. +1
a także niezwiązane z profesjami: Symbol przetrwania symbol promieni runę wigoru (dowolną - każdą się opłaca) - wiadomo wigor jest ważny runę dostrojenia, runę życia (dowolną - wiadomo)
Mapa pętli:

Uploaded with ImageShack.us
|